مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

چرا خانم ها تصمیم می گیرند عمل لابیاپلاستی انجام دهند!؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که برای تغییر شکل لابیاپلاستی زنانه صورت انجام می شود - لب های داخلی ورم روده.

 طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکایی (ASPS) ، تعداد زنانی که به دنبال تغییر وضعیت لبهای خود هستند از زمان شروع پیگیری این سازمان در سال 2015 رو به افزایش است. گزارش آماری ASPS 2016 افزایش 39٪ در تعداد لابیاپلاستی ها  آن سال انجام شد.

گزارش های خبری درباره محبوبیت روزافزون لابیاپلاستی ممکن است شما را باور داشته باشید که زنان به دلایل آرایشی این کار را انجام داده اند ، براساس تمایل به مطابقت با آنچه که به عقیده آنها طبیعی است یا جذاب تر است. این احتمال زیاد با دلیل اصلی انجام بیشتر لابیاپلاستی ها فاصله ندارد.


چرا یک لابیاپلاستی انجام دهید؟


اندازه و شکل لب به اندازه رنگ چشم فرد است و دامنه آنچه "طبیعی" است گسترده و عمیق است. با این حال ، هنگامی که لب های زن به خصوص کشیده می شوند ، بافت اضافی می تواند باعث ناراحتی شود یا در عملکرد طبیعی قرار بگیرد. به عنوان مثال ممکن است یک ورزشکار که مدت طولانی لجبازی خود را نشان دهد ، این بافت را در حین انجام فعالیت بدنی به پای خود می چسباند. بافت لباسی که بیرون زده است باعث می شود نشستن روی صندلی دوچرخه ناراحت کننده باشد.


بله ، زنانی هستند که به دلایل زیبایی تصمیم می گیرند لابیاپلاستی را انجام دهند ، اما طبق گفته ASPS ، بندرت تحت تأثیر برخی از هنجارهای زیبایی قرار گرفته اند. برخی از افراد که احساسات داخلی داخلی خود را غیر طبیعی به نظر می رسانند ممکن است نسبت به ظاهر بیرونی دستگاه تناسلی خود آگاهی داشته باشند و باعث ناراحتی عاطفی یا روانی در هنگام رابطه جنسی یا هنگام پوشیدن یک تنه یا لباس شنا شوند. در شلوارهای یوگا که دارای تناسب اندام هستند نیز می توان آشکار بود.


از جراحی چه انتظاری دارم؟


برای انجام یک عمل جراحی لابیاپلاستی ، یک جراح به سادگی بافت اضافی را برش می دهد تا اجازه دهد لب های لبیلا مینورا به صورت مرتب در لابیا ماژورا ، یعنی لب های خارجی ورم روده جمع شود. می توان آن را تحت بی حسی موضعی یا عمومی انجام داد و بهبودی معمولاً سریع و بدون عارضه انجام می شود. داروهای ضد درد معمولاً پس از آن لازم است ، اما فقط برای چند روز. برای بیشتر خانم ها بهبودی سریع و بدون عارضه است.



ASPS توصیه می کند یک هفته مرخصی را برای استراحت و بهبودی از لابیاپلاستی ، پوشیدن شلوار شل و راحت و مینی پد برای جذب خونریزی جزئی توصیه کند. اگر این روش را انجام دهید ، پزشک همچنین ممکن است دستور دهد که در اولین دوره بعد از استفاده از تامپون ها استفاده نکنید. طی یک ماه باید به فعالیتهای عادی خود بازگردید.


لابیاپلاستی چیست؟


اصطلاح لابیاپلاستی به روشی اطلاق می شود که طول لبیلا مینورا را کاهش می دهد. این رایج ترین روش جوان سازی واژن است و می تواند علائمی را که خانم ها از پیچ خوردن و پیچ خوردگی لبه ها تجربه می کنند ، رها کند.


دلایل بیماران لابیاپلاستی می خواهند


خانمها به دلایل مختلفی از جمله درد ناشی از پیچ خوردن و پیچ خوردن لب در هنگام دوچرخه سواری یا در حین مقاربت ، خارش ، سوزش و خودآگاهی ، اقدام به جراحی می کنند.


لابیاپلاستی چه کاری انجام می دهد؟


هدف از این روش کاهش لبیلا مینورا است به طوری که آنها در زیر لابیا ماژورا مویی آویزان نشوند. لابیاپلاستی ممکن است برای کاهش عدم تقارن زمانی که یکی طولانی تر از دیگری باشد ، انجام شود ، یا ، به طور معمول ، طول هر دو لب را کاهش می دهیم تا لبها دیگر پیچ و تاب نخورند ، چنگ بزنند یا از یک لباس حمام بیفتند.

بیهوشی برای لابیا

لابیاپلاستی  روشی است که می تواند تحت بی حسی موضعی یا با آرام بخش دهانی یا تحت بیهوشی عمومی انجام شود.


روش لابیاپلاستی


متداول ترین نوع لابیاپلاستی روش تریم است که در آن بافت اضافی برداشته می شود و مستقیماً دوخته می شود. محبوبیت بعدی روش گوه است که پس از جدا شدن یک قطعه از بافت به شکل پای ، مرز طبیعی را حفظ می کند. همچنین می توان چین های اضافی هود کلیتوری را همزمان کاهش داد. بسته شدن معمولاً با بخیه های قابل جذب انجام می شود.


خطرات لابیاپلاستی چیست؟


خطرات مرتبط با لابیاپلاستی شامل بسیاری از اقدامات جراحی از جمله خونریزی ، هماتوم و عفونت است. شایع ترین عارضه برداشتن بیش از حد است. در حالی که برخی از خانم ها خواستار کاهش تهاجمی هستند ، این می تواند منجر به خشکی مزمن ، زخم شدن در یا در نزدیکی دهانه واژن و درد در هنگام مقاربت شود. مشکلات شفابخشی به احتمال زیاد با یک روش گوه ایجاد می شود ، به خصوص اگر بیمار در معرض موادی باشد که باعث کوچک شدن رگ های خونی می شود.


بازیابی از لابیاپلاستی


اکثر بیماران یک هفته مرخصی را از سر کار می گیرند و در طی آن می توانند با یخ زدن با یک بسته سرد که بین زیر شلوار بیمار و یک پوشاک الاستیک مانند Spanx ایجاد شده ، تورم و درد را کاهش دهند. این کار را می توان "بیست دقیقه بعد ، بیست دقیقه مرخصی" انجام داد. برای کاهش تورم نیز بیمار می تواند در پایین دراز خود باشد.


بیماران می توانند بعد از چهار تا شش هفته ، پوشیدن تامپون یا مقاربت را از سر بگیرند. ترمیم لابیاپلاستی به طور کلی بهبودی سریعتر را امکان پذیر می کند.


در حالی که تورم اعوجاج 6 هفته به پایان رسیده است ، تورم باقیمانده ممکن است شش ماه طول بکشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد