مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

معرفی ادکلن جذاب لاگوست لهوم مردانه

آقایون عطر باز همه با لاگوست لهوم آشنا هستند اما شما اگر به دنبال یه عطر جذاب مردانه خفن می گردید باید بیشتر این عطر رو بشناسید و با شخصیت همسرتون بسنجید ببینید آیا انتخاب خوبی هست یا نه!؟

کلا برای شناسایی عطر ها بهتره نظر کسانی که از این عطر استفاده کردن مطالعه بشه چون اینجوری بیشتر دستمون میاد عیار این محصول چیه. 

اما قبلش میخوام ازتون دعوت کنم اگر دوست داشتید این عطر اورجینال رو بخرید برید سراغ این لینک که صفحه این محصول توی فروشگاه اینترنتی الیسا هستش و این فروشگاه با توجه به تحقیق هایی که من کردم واقعا اورجینال فروشه. حالا باز خودتون هم تحقیق کنید. 


نظر یک آقا در مورد لاگوست لهوم:

از این خرید که من کورکورانه برای حدود 25 دلار خریدم خوشحالم. به نظر من دهانه آن عمدتاً تند با پوست مرکبات و زنجبیل شدید است. راستش تا اینجا خشک و کمی خسیس. نت‌های میانی زیبا هستند، ادویه‌ها، مرکبات با نت‌های گلدار ترکیب می‌شوند و به رنگ چوبی جذب می‌شوند. پایان به نظر من کاملا با سدر، یاس، پرتقال و کمی وانیل متعادل است. فقط قشنگه اصلا توهین آمیز نیست ایده آل برای هر روز برای دفتر یا چرا در یک قرار نپوشید؟

نظر فرد دیگر در مورد عطر لاگوست لهوم:

من از بادام، وانیل و مشک حالت پودری به دست می‌آورم که مخلوط با سدر و مرکبات به آن حالت اولیه دیور هوم را می‌دهد.


این عطر ملایم تر و ضعیف تر از Dior Homme 2011 است و نوع خوشبوتری دارد. اگر می‌خواهید تأثیری مشابه چیزی مانند Sauvage داشته باشید، باید سمپاش را سنگین کنید (3 تا 4 برابر بیشتر)، اگرچه به نظر من Lacoste L'Homme دارای ماندگاری قابل توجه 5 ساعت + روی پارچه است.


مشابه با The One edt، اما L'Homme کمی سبک تر و بیشتر در جریان است. مثل این است که The One را با حال و هوای مرکبات کهربایی اش گرفته اند و نت پودری وانیلی/بادامی با چوب های بیشتری به آن اضافه کرده اند.


اگر به دنبال عطری همه کاره هستید که ملایم و گرم است اما بی نظیر نیست، این جای خود را دارد.


احتمالاً رایحه ای عالی برای اولین بار است، زیرا لبه های خشن ندارد، بی مزه است و در عین حال پیچیده تر از The One است، اگر بیش از حد نزدیک شود، بینی کسی را نمی سوزاند و تا زمانی که شروع به از بین رفتن کند، باید از بین برود. با قرار خود نزدیک شوید.


نظر بعدی:

من واقعا این یکی را دوست دارم ! بسیار خوب، هرگز مورد علاقه من نخواهد بود، اما چیزی در اینجا وجود دارد که باعث می شود آن را اسپری کنم. دیگران آن را گفته اند و من موافقم که نسخه Lacoste از D&G's The One با رنگ نارنجی در افتتاحیه. دوز خوب زنجبیل و کمی ریواس. بسیار همه کاره، تقریباً در هر فصل به غیر از تابستان و هر مناسبت روز یا شب، اما من به پاییز به عنوان مناسب آن پایبند هستم. یک بطری بزرگ 150 میلی لیتری به قیمت 30 پوند دریافت کردم. ارزش عالی و رهایی خوب از یک خانه فلانی. طول می کشد 6/7 ساعت و طرح ریزی مناسب به مدت 2 ساعت.


نظر این دوست عطر باز:

من این یکی را کاملا دوست دارم!


این 100 میلی‌لیتر را با قیمتی مناسب در فروشگاه مارشال گرفتم. یکی از اولین ادکلن هایی که خریدم در واقع وارد جامعه frag شد. بعد از اینکه آن را قبل از اینکه واقعاً به موقع آن را بپوشم، دریافت کردم، تقریباً از دریافت آن پشیمان شدم.


همه کسانی که آنلاین بودند منهای شاید Gent Scents آن را به باد انتقاد گرفت. بنابراین یک تست درایو دادم تا خودم ببینم.


چه چیزی پیدا کردم؟ آره این عالی است. ریواس برجسته است و این ادکلن را از سایر ادکلن ها متمایز می کند اما به هیچ وجه توهین آمیز نیست. شما قرار نیست عملکرد حالت وحشی را دریافت کنید. 4 الی 6 ساعت از آن رایحه جامد دریافت خواهید کرد. من 4 اسپری در ساعت 2 بعد از ظهر انجام دادم و هنوز در 830 آن را بو می کردم، اما به سختی.


هر چند این کار شما را مورد تعارف قرار می دهد. شاید در حد چیزی شبیه ساواژ نباشد، اما مورد توجه قرار خواهید گرفت.


بوی امضا شایسته!


من هنوز گیج هستم که در یوتیوب شنیدم که این چیز خاصی نیست و منحصر به فرد نیست. گاو نر، مطمئناً همینطور است. بنابراین ارزش دریافت قیمت را دارد!


نظر آقای آیوانوس در مورد ادکلن مردانه گالوست لهوم:

عطر -L'Homme Lacoste Lacoste

بطری از - 2018


L'Homme با مرکبات دوست‌داشتنی، نسبتاً شیرین، تند و میوه‌ای با پرتقال غالب و با لمس زیبای زنجبیل و ریواس روی پوست من باز می‌شود.

با گذشت زمان، با وانیل و سدر کهربایی غالب، چوبی تر، کمی شیرین تر و گرم تر می شود.

L'Homme Lacoste عطری دلپذیر و انتخابی مطمئن برای استفاده روزمره است.


ماندگاری - 6/10 (5-6 ساعت)

Silage/Projection - 6.5/10 (برجستگی متوسط ​​برای 1 ساعت اول، نسبت به پوست در طول مدت تکامل عطر)

آب و هوا - بهترین در پاییز، بهار و اوایل تابستان.

سن - 20+

تعارف - 8/10

رایحه - 7,5/10


یادداشت های اصلی به گفته من -

ریواس، پرتقال، زنجبیل، بادام، کهربا، وانیل، سدر.


خشکی چوبی است، کمی شیرین‌تر و گرم‌تر است و من مقداری چوب، کهربا، وانیل و ادویه‌ها را دریافت می‌کنم.


احساسات - خوشایند، دوست داشتنی، جذاب، آرامش بخش.


مناسبت - مناسب برای فعالیت های گاه به گاه.


با این یکی تعارف خواهید کرد.


نظر آخر در مورد lacoste lhomme

من کاملاً عاشق دهانه ریواس/نارنجی این یکی هستم. کاش بیشتر بمونه بعد از 1/2 ساعت چیزی باقی نمی ماند. حتی تا چیزی که بتوانم تشخیص دهم خشک نمی شود. من در مورد این که دیگران می گویند وقتی خشک می شود گیج هستم، زیرا این عطرهایی هستند که من می شناسم و دوست دارم. برای من فقط هیچی خوب، پس من خیلی بیشتر از حد معمول اسپری می کنم و چندین بار. به نظر می رسد هنوز به سرعت ناپدید می شود و هیچ کس متوجه آن نمی شود. با این حال، به طرز شگفت انگیزی، ساعات زیادی بعد، مانند زمانی که صبح روز بعد از خواب بیدار می شوم، بقایای کمی از آن باقی مانده است، که شیرین و خوب است، اما من تا آن زمان متوجه آن نشده بودم. و این بعد از 10-12 اسپری است. بدیهی است عملکرد گیج کننده روی پوست من.


به روز رسانی بعدی: بسیار خوب، خوب، اگر از الگوی متفاوتی نسبت به حالت عادی پیروی کنم، آنقدرها هم بد نیست. ببینید، با اکثر عطرهایی که دوست دارم، عمدتاً روی تنه بدنم، زیر پیراهنم اسپری می کنم و از تعامل آنها با پوستم خوشم می آید و برای دیگران قابل توجه است. اما با چیزی شبیه به این عطر، این به هیچ وجه کار نمی کند. باید همه را بیرون بگذارم، چند اسپری روی گردنم و روی مچ دستم بزنم، بگذارم مقداری از آن به پیراهنم ختم شود و غیره.


و در انتها:

باید بگم که همه این نظرات واقعی هستند و و قابل استعلام در لینک:

https://www.fragrantica.com/perfume/Lacoste-Fragrances/L-Homme-Lacoste-46027.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد