مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

ایده هایی جذاب برای تم تولد بزرگسالان

چه عاشق جشن گرفتن سالروز تولد خود باشید و چه از این فکر دارید که یک سال دیگر بزرگتر شوید ، تولدها یکی از این فرصت های نادر برای جمع کردن دوستان و خانواده خود در یک مکان و جشن گرفتن است. و بیایید این را بپذیریم که شما باید برای هر نقطه عطفی که انجام می دهید کار سرگرم کننده ای انجام دهید ، زیرا چه عذر بهتری وجود دارد که همه افراد مورد علاقه خود را در یک اتاق قرار دهید و خاطرات سال گذشته یا بیشتر را که با هم گذرانده اید بخاطر بسپارد؟

شاید غیر از خرید تم تولد به موضوعات دیگری فکر کنید که مهمانان شما سرگرمی های خوبی در شب تولتان داشته باشند و صرفا یک تولد معمولی که فقط از روی وظیفه و احترام در آن حضور دارند، نباشد!

در اینجا چند ایده متفاوت برای جشن تولد شما با تم بزرگسال در نظر گرفته ایم که احتمالا یکی از این موارد به شرایط و علاقه مندی های شما بخورد.

هنگامی که کودک بودید ، انتخاب تم یا مکان مورد علاقه برای میزبانی از مهمانی شما بسیار آسان بود ، اما در بزرگسالی می تواند پیچیده تر باشد. هر چه پیرتر می شدیم ، مضامین متمایل به کاهش می شدند و این موضوع به "ملاقات با من در آن میله ای که دوست داریم ،" شد. یا "فقط همه شام ​​بخوریم" و حتی اگر یک سال خاص خاصی نباشد - معروف به یکی از "بزرگترین ها" - هیچ مشکلی برای شرکت در یک جشن تولد بزرگسالان وجود ندارد.


همه از ایده خارج شده اند؟ با این 35 ایده مهمانی تولد بزرگسالان ، هر سال را به یک سال مهم تبدیل کنید.

میزبان یک شب بازی باشید

آیا همه با لباس خواب مورد علاقه خود و یا زمان ورزش آمده اند و بازی رومیزی خود را از همان زمان قبل ، مانند Dream Phone یا حدس زدن چه کسی آورده اند؟ و برای یک دوز دلتنگی اضافی ، کیسه های چمدان برای برندگان تهیه کنید.

روز اسپا انجام دهید

هنگام تماشای یک ماراتن فیلم ، به صورت خود (یا ماسک ملحفه ای) ، قطارهای ماساژ و مانی / پدیس در خانه بپردازید. اگر می خواهید مرحله اضافی را طی کنید ، در عوض مهمانی را در مرکز آبگرم برپا کنید ، بنابراین نگران راه اندازی هر چیزی نباشید.

تعویض کیک داشته باشید

آیا ارزش دارد بدون یخ زدگی و شمع یک سال پیرتر شوید؟ ما فکر نمی کنیم از هر میهمان بخواهید که از هدایا چشم پوشی کند و به جای آن کیک مورد علاقه خود را بیاورد. ما نمی توانیم راهی بهتر برای تجلیل از روز شما نسبت به لذت بردن از غذاهای شیرین متعدد بدانیم.

شب را دور بپزید

بیایید این را بپذیریم: همه یک مهمانی شام را دوست دارند. اگر نمی خواهید از همه بخواهید غذای خودشان را بیاورند ، منویی از وعده های غذایی خانگی مورد علاقه خود ایجاد کنید و سپس آنها را برای روز بزرگ خود بپزید. هر کاری می کنی ، کیک را فراموش نکن!

نمایش فیلم را برپا کنید

یک تئاتر در سینپلکس محلی خود اجاره کنید و از آنها بخواهید فیلم مورد علاقه شما را بازی کنند. ذرت بو داده ، آب نبات ، اسلایس ها و ... را به عنوان میان وعده تقسیم کنید. (PS: شما همچنین می توانید در محل خود کار مشابهی با هزینه کمتری انجام دهید.)

یک شب DIY برگزار کنید

شما می توانید هر موضوعی را انتخاب کنید ، اما ما شخصاً عاشق آن عادتهای تزئینی در منزل هستیم که ساخت آنها خیلی چالش برانگیز نیست و همه با چیزی برای فضای خود به خانه می روند - مانند هک های IKEA. در این مرحله از آن لذت خواهید برد و چیز جدیدی برای خانه خود دریافت خواهید کرد. ما آن را برد-برد خواهیم نامید.

یک حزب بزرگ گتسبی برپا کنید

عشق خود به The Great Gatsby را جشن بگیرید و از آن لباس های کتانی یا لباس های قدیمی مدرسه بیرون بیایید و یاد بگیرید که چگونه در یک جشن با موضوع Roaring Twenties چارلستون را با هم انجام دهیم. یا دهه مورد علاقه خود را به عنوان موضوع انتخاب کنید. به شخصه ، ما جزئی از یک موضوع دهه 80 یا 90 هستیم.

میزبان یک Murder Mystery Soirée باشید

به هر مهمان یک شخصیت اختصاص دهید تا مانند قبل از زمان خود لباس بپوشد. ما جزئی از کسانی هستیم که توسط Night of Mystery از قبل برنامه ریزی شده اند زیرا همه کارها را برای شما انجام می دهند. به سادگی هر آنچه را که نیاز دارید از قبل بارگیری کنید و آماده میزبانی یک شب فراموش نشدنی هستید.

یک روز فعال را برنامه ریزی کنید

روش مورد علاقه خود را برای جابجایی و جمع آوری میهمانان خود انتخاب کنید. چه سالن بولینگ ، شنا ، سنگ نوردی یا کلاس رقص گروهی یا ذوزنقه ، یک فعالیت تفریحی برای همه وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد