مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مشاهده نظرات مربوط به ادکلن تروساردی اومو مردانه

در این مقاله قصد داریم عطر مردانه تروساردی اومو یا همون یومو رو بهتون معرفی کنیم اما با همون روال معرفی که خودمون داریم یعنی بررسی نظرات کاربران سطح اینترنتی در مورد این ادکلن مردانه جذاب. 


ادکلن تروساردی اومو مردانه چطوره؟

باید بگویم، این عطر واقعاً مرا شگفت زده کرد که چقدر برای من کارآمد است. این عطر بسیار شیرین و مشروب است و بسیار پخش می شود. من در ابتدا کمی برای استفاده از آن به این دلیل مضطرب بودم، فکر می کردم ممکن است خیلی قوی باشد، اما هر بار که آن را می پوشم، بارها و بارها و بارها با تعارف مواجه می شوم. من تا به حال افرادی را داشته ام که تقریباً خیلی نزدیک به آن خم می شوند تا گاهی اوقات بوی قوی تری داشته باشند، این واقعاً جلب توجه می کند. این عطر واقعاً عالی است، اما بسیار بیشتر از یک عطر شبانه "میهمانی شام سرگرم کننده" است تا یک نوع عطر شبانه "دوره ای".

مقایسه عطر تروساردی اومو با ورساچه اروس!؟

من فقط نمی توانم درک کنم که مردم چگونه فکر می کنند این بوی شبیه اروس است. آیا مردم کاملاً حواس خود را از دست داده اند؟ قرمز Uomo شیرین و تند است - با برخی از ظرافت های چرمی میوه ای و کمی خوشبو است.


اروس یک بمب دانه تونکای شیرین خامه‌ای با صدای بلند است که به گمان من، فضای سبز تازه (نعناع) دارد و به شدت با آمبراکسون چرت می‌زند. من صاحب هر دو هستم چون هر دو آزاد شدند.


ن: هر دو را با هر کدام روی دست های مختلف اسپری کنید سپس مقایسه کنید. اگر هنوز فکر می‌کنید که بوی مشابهی دارند، پس همسرتان... باید بینی خود را xD جمع کنید.

بررسی عطر مردانه trussardi uomo the red

این عطر مردانه مرسوم، مد روز شما با استانداردهای فعلی شیرین، خوشبو، چرمی و نعنایی است. شباهت هایی با بسیاری از عطرهای اصلی موجود در بازار (وان میلیون، اروس، پولو رد اینتنس و غیره) دارد. این به هیچ وجه آب میوه بدی نیست. بسیار خوب است و در یک شب خرما در پاییز یا زمستان عالی خواهد بود. این قوی با طول عمر شگفت انگیز است. با توجه به قیمت و کیفیت آن یک کور مطمئن خرید IMO است. اگر می‌خواهید چیزی بزرگ‌تر در این زمینه داشته باشید، Mustache EDP توسط Rochas را پیشنهاد می‌کنم. لذت بردن!


نظرات دیگر در خصوص این عطر 

این عطر عالی، شیک، درجه یک و پیچیده است. این یک سبک چوبی، گلدار، تند است. در پس‌زمینه، نت‌های تند و گرم و گلی مانند شیرینی باز می‌شود و سپس خشک می‌شود و چرمی چوبی شیرین است. نت چرم در این عطر غالب است. جعبه ای ابریشمی دارد و هنر طراحی بطری با رنگ قرمز روبی بسیار زیباست. این برای پاییز و زمستان عالی است. من واقعاً از آن لذت می برم و Trussardi Uomo The Red for Men را دوست دارم.

دو انگشت شست بالا.

امتیاز: 8.5 / 10



من آقایان زیادی را می بینم که از این عطر ناراضی هستند که به هر حال طبیعی است زیرا این عطر مربوط به طعم است. من یک ترفند به شما می دهم، هر چند آقایان آن را به زنی در زندگی شما بدهند که او دوست دارد. و قبل از برخی باهوش‌ها که با خانم نظافتچی شیمی را انجام می‌دادند، نه Ph افسانه است و نه مواد موجود در سطح پوست، خانم‌ها ساختار شیمیایی خاصی بر اساس محلول‌های آلی در سطح پوست داشتند. آقایان دیگران، و من باید این را به عنوان یک شیمیدان بدانم.

با این حال، در یک زن، این عطر یک هاله سرد و تند ساخته شده با کهربا را به تصویر می کشد، بسیار خوب. نمی دونم چرا یونسکس نکردن، معلومه که خانم های مسئول به وضوح و با صدای بلند نظرشون رو بیان کردند، حداقل از توماسو. این عطر بسیار ملایم است، یک جنتلمن واقعی آن را به راحتی در یک لباس غیر رسمی و شیک می پوشد، آنچه در اینجا درست است ما شامل شورت برمودا نمی شویم. برای یک زن، عطر بسیار خوبی برای یک لباس تجاری است. این عطر از آن دسته عطرهایی است که در آن احساس راحتی می کنید که یک جلسه را اجرا کنید، زیرا دارای ارتعاش بسیار قوی و نگرش نیرومندی است. با این حال، من فکر می کنم که بدون آن حکیم، هم آقایان و هم خانم ها بیشتر دوست داشتند، آن نت کمی هماهنگی بقیه را کاهش می دهد.



من نمونه ای از این را با یک عطر دیگر گرفتم و در عمرم چیزی نشنیده ام. عاشقشم. ترکیب خوبی از لیمو، چرم، رام و جوز هندی به دست می‌آید که بویی شبیه به نوعی کیک ایتالیایی می‌دهد. این قطعا بوی ایتالیایی و شیک می دهد، اما بسیار معمولی نیز هست. ازش تعریف کردم و واقعا خوشمزه است. با این حال، عمق ندارد و ممکن است بعد از مدتی کمی تکراری شود، اما جدا از آن، اگر آن را با کت و شلوار بپوشید تا به عنوان یک مرد میانسال کار کنید، آن را خواهید کشت. من احساس می‌کنم این برای مردان بالای 30 نفر بهترین است، زیرا جوز هندی و رام به علاوه چرم حال و هوای بالغ‌تر و ایتالیایی‌تری به آن می‌دهد، که بسیار خوب است. نسبت به قیمت یک عطر شگفت انگیز که نادیده گرفته می شود.


برای من 7/10



آبمیوه عالی آنطور که برخی می گویند خسته کننده یا عمومی نیست. هیچ جایزه ای برای اصالت نمی برد، این درست است. و من می توانم برخی از مقایسه ها را با اروس ببینم، چیزی که من طرفدار آن نیستم. اما نت کنیاک/براندی آن را متمایز می کند. من از طرفداران پر و پا قرص براندی هستم و این آکورد شیرین و خوش طعم درست در کوچه من است. فراتر از آن، تونکای خوب، گیاهان، جوز هندی و چرم کم رنگ در اینجا وجود دارد.


برای من، این جالب تر است و از Uomo اصلی کمتر مصنوعی می پوشد. عملکرد خوب است اما عالی نیست. من معمولاً به 4-5 اسپری نیاز دارم تا طول عمر و برآمدگی مناسب از آن حاصل شود.


به طور کلی، این یک طعم گرم، انبوه جذاب و کمی جذاب زمستانی است. هرگز بیش از حد زیاده‌روی نمی‌کند و تعریف‌های خوبی دریافت می‌کند. اگر به دنبال یک چنگال زمستانی راحت و آسان با پیچ و تاب خوش طعم هستید، این یک خرید عالی است. توصیه شده.




عطر -Trussardi Uomo The Red

بطری از - 2016


Trussardi Uomo The Red بسیار شبیه Trussardi Uomo از سال 2011 است. ترکیب کم و بیش یکسان باقی مانده است. با استفاده از همان نت ها (شمعدانی، جوز هندی، نعناع هندی، مریم گلی، چرم...)، با کمی لمس دانه تونکا. و کنیاک، عطرساز The Red را شبیه نسخه شیرین تر Trussardi Uomo می کند.


ماندگاری - 7/10 (7+ ساعت)

سیلو/برجستگی -7/10 (برجستگی متوسط ​​برای 2-3 ساعت اول)

آب و هوا - بهترین در پاییز، زمستان

سن - 25+

تعارف - 8/10

بوی - 7/10


یادداشت های اصلی به گفته من -

دانه تونکا، جوز هندی، شمعدانی، کنیاک، مریم گلی، پاتچولی.


خشک کردن خوب است و من مقداری شیرینی، نعناع هندی، تونکا و کمی چرم دریافت می کنم.


احساسات - گرم، سکسی، شیرین، سرگرم کننده.


مناسبت - فعالیت های گاه به گاه، قرار ملاقات و شب.


رایحه ای بسیار شیرین، گرم، معطر و تند. ایده آل برای فعالیت های غیررسمی پاییز و زمستان. شما با این رایحه تعریف خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد