مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

ایده هایی جذاب برای تم تولد بزرگسالان

چه عاشق جشن گرفتن سالروز تولد خود باشید و چه از این فکر دارید که یک سال دیگر بزرگتر شوید ، تولدها یکی از این فرصت های نادر برای جمع کردن دوستان و خانواده خود در یک مکان و جشن گرفتن است. و بیایید این را بپذیریم که شما باید برای هر نقطه عطفی که انجام می دهید کار سرگرم کننده ای انجام دهید ، زیرا چه عذر بهتری وجود دارد که همه افراد مورد علاقه خود را در یک اتاق قرار دهید و خاطرات سال گذشته یا بیشتر را که با هم گذرانده اید بخاطر بسپارد؟

شاید غیر از خرید تم تولد به موضوعات دیگری فکر کنید که مهمانان شما سرگرمی های خوبی در شب تولتان داشته باشند و صرفا یک تولد معمولی که فقط از روی وظیفه و احترام در آن حضور دارند، نباشد!

در اینجا چند ایده متفاوت برای جشن تولد شما با تم بزرگسال در نظر گرفته ایم که احتمالا یکی از این موارد به شرایط و علاقه مندی های شما بخورد.

هنگامی که کودک بودید ، انتخاب تم یا مکان مورد علاقه برای میزبانی از مهمانی شما بسیار آسان بود ، اما در بزرگسالی می تواند پیچیده تر باشد. هر چه پیرتر می شدیم ، مضامین متمایل به کاهش می شدند و این موضوع به "ملاقات با من در آن میله ای که دوست داریم ،" شد. یا "فقط همه شام ​​بخوریم" و حتی اگر یک سال خاص خاصی نباشد - معروف به یکی از "بزرگترین ها" - هیچ مشکلی برای شرکت در یک جشن تولد بزرگسالان وجود ندارد.


همه از ایده خارج شده اند؟ با این 35 ایده مهمانی تولد بزرگسالان ، هر سال را به یک سال مهم تبدیل کنید.

میزبان یک شب بازی باشید

آیا همه با لباس خواب مورد علاقه خود و یا زمان ورزش آمده اند و بازی رومیزی خود را از همان زمان قبل ، مانند Dream Phone یا حدس زدن چه کسی آورده اند؟ و برای یک دوز دلتنگی اضافی ، کیسه های چمدان برای برندگان تهیه کنید.

روز اسپا انجام دهید

هنگام تماشای یک ماراتن فیلم ، به صورت خود (یا ماسک ملحفه ای) ، قطارهای ماساژ و مانی / پدیس در خانه بپردازید. اگر می خواهید مرحله اضافی را طی کنید ، در عوض مهمانی را در مرکز آبگرم برپا کنید ، بنابراین نگران راه اندازی هر چیزی نباشید.

تعویض کیک داشته باشید

آیا ارزش دارد بدون یخ زدگی و شمع یک سال پیرتر شوید؟ ما فکر نمی کنیم از هر میهمان بخواهید که از هدایا چشم پوشی کند و به جای آن کیک مورد علاقه خود را بیاورد. ما نمی توانیم راهی بهتر برای تجلیل از روز شما نسبت به لذت بردن از غذاهای شیرین متعدد بدانیم.

شب را دور بپزید

بیایید این را بپذیریم: همه یک مهمانی شام را دوست دارند. اگر نمی خواهید از همه بخواهید غذای خودشان را بیاورند ، منویی از وعده های غذایی خانگی مورد علاقه خود ایجاد کنید و سپس آنها را برای روز بزرگ خود بپزید. هر کاری می کنی ، کیک را فراموش نکن!

نمایش فیلم را برپا کنید

یک تئاتر در سینپلکس محلی خود اجاره کنید و از آنها بخواهید فیلم مورد علاقه شما را بازی کنند. ذرت بو داده ، آب نبات ، اسلایس ها و ... را به عنوان میان وعده تقسیم کنید. (PS: شما همچنین می توانید در محل خود کار مشابهی با هزینه کمتری انجام دهید.)

یک شب DIY برگزار کنید

شما می توانید هر موضوعی را انتخاب کنید ، اما ما شخصاً عاشق آن عادتهای تزئینی در منزل هستیم که ساخت آنها خیلی چالش برانگیز نیست و همه با چیزی برای فضای خود به خانه می روند - مانند هک های IKEA. در این مرحله از آن لذت خواهید برد و چیز جدیدی برای خانه خود دریافت خواهید کرد. ما آن را برد-برد خواهیم نامید.

یک حزب بزرگ گتسبی برپا کنید

عشق خود به The Great Gatsby را جشن بگیرید و از آن لباس های کتانی یا لباس های قدیمی مدرسه بیرون بیایید و یاد بگیرید که چگونه در یک جشن با موضوع Roaring Twenties چارلستون را با هم انجام دهیم. یا دهه مورد علاقه خود را به عنوان موضوع انتخاب کنید. به شخصه ، ما جزئی از یک موضوع دهه 80 یا 90 هستیم.

میزبان یک Murder Mystery Soirée باشید

به هر مهمان یک شخصیت اختصاص دهید تا مانند قبل از زمان خود لباس بپوشد. ما جزئی از کسانی هستیم که توسط Night of Mystery از قبل برنامه ریزی شده اند زیرا همه کارها را برای شما انجام می دهند. به سادگی هر آنچه را که نیاز دارید از قبل بارگیری کنید و آماده میزبانی یک شب فراموش نشدنی هستید.

یک روز فعال را برنامه ریزی کنید

روش مورد علاقه خود را برای جابجایی و جمع آوری میهمانان خود انتخاب کنید. چه سالن بولینگ ، شنا ، سنگ نوردی یا کلاس رقص گروهی یا ذوزنقه ، یک فعالیت تفریحی برای همه وجود دارد.


درآمد شغل مدلینگ در خارج از کشور

کسانی که علاقه مند به کار به عنوان مدل هستند ، معمولاً تعجب می کنند که چه نوع شهرت و ثروتی در انتظار آنها است.

به تصویر کشیدن یک زندگی پر زرق و برق پر از لباس های طراح آسان است اما واقعیت می تواند کمی متفاوت باشد ، زیرا طیف گسترده ای از کار در صنعت مدلینگ وجود دارد -

از سوپرمدل ها با درآمد میلیونی گرفته تا کسانی که به سختی درآمد کسب می کنند. شرح شغل توصیف مدلینگ یک حرفه ساده نیست.

جنبه های مختلفی از صنعت وجود دارد ، بسته به این که شما می خواهید در چه جهتی حرکت کنید. اگر بخواهیم آن را تا حد ممکن ساده کنیم ، ممکن است بگوییم که کار یک مدل این است که برای ارتقا clothing لباس و موارد سبک زندگی با این حال ، این واقعاً ساده گرایانه است و بسیاری از جنبه های پیچیده کار را نادیده می گیرد.

قبل از اینکه حتی به بحث درمورد مدل درآمد شغل مدلینگ بپردازیم ، باید با تعریف دو راه اصلی کار در صنعت شروع کنیم.

اولین مورد در درآمد یک مدل

اولین مورد از طریق یک آژانس مدل سازی است که شاید به عنوان یک مفهوم با آن آشنا باشید. در اینجا لیستی از 60 آژانس برتر مدل سازی در آمریکا آورده شده است. این مدل نمایندگی دارد که برای یافتن کار آنها تعیین شده است. آنها اغلب با تعدادی مدل دیگر که ممکن است ظاهری مشابه یا متفاوت از آنها داشته باشند در صنعت مدلینگ هستند.

مشتری با کلاینت تماس گرفته و درخواست یک مدل خاص با ابعاد بدنی خاص را می کند.

وظیفه عرضه کننده مدل این است که مدل هایی را ارائه دهد که فکر می کنند متناسب با  نوع درخواست مشتری باشد. اگر مشتری شما را دوست داشته باشد و شما به عنوان یک مدل دوست داشته باشید که کار بکنید، ، ممکن است کار را بدست آورید.

با این وجود مجبورید برخی از هزینه های خود را در قبال کار وی به معرف خود پرداخت کنید.

دومین مورد مهم در درآمد یک مدل

نوع دیگر کارهای مدل سازی فریلنسر است. اگر شما یک فریلنسر هستید ، فقط خودتان می توانید به سراغ کار بروید.

این بدان معناست که شما ممکن است مجبور شوید برای یافتن شغل بیشتر کار کنید ، زیرا احتمالاً مشتری مستقیماً به شما مراجعه نمی کند. شما باید به دنبال فرصت ها و انتخاب ها باشید و خود را برای آنها پیش بگذارید ، که ممکن است به معنای حضور در بسیاری از فیلتر های یک مجموعه بدون شرکت در آن باشد.

البته مزیت این است که شما می توانید کل هزینه پرداختی خود را حفظ کنید یعنی تمامی هزینه هایی که از مشتری می گیرید را خودتان بر دارید!

 ما چند نکته برای مدلهای مشتاق آورده ایم که به شما در شروع کمک می کند.

اینکه یک مدل می تواند درآمد بیشتری به عنوان فریلنسر یا آژانس داشته باشد جای بحث دارد.

این امر ممکن است به دلخواه شخصی باشد ، یا اینکه آیا حتی می توانید با یک آژانس قرارداد امضا کنید یا خیر؟ رقابت برای این نقاط شدید است و اگر عملکرد خوبی نداشته باشید ممکن است از نمایندگی خود کنار گذاشته شوید و عملا هیچ درآمدی از شغل مدلینگ نداشته باشید.

به طور کلی ، پردرآمدترین مدلهای جهان با آژانسها های مدلینگ همکاری می کنند.

بعد از رسیدن به سطح مشخصی ، ممکن است آنقدر کار کنید که دیگر فرصت برای جستجوی یک کار یا پروژه را نداشته باشید!

این زمانی است که برای شما مفید خواهد بود اگر یک آژانس مدلینگ این کار را برای شما انجام دهد!

همانطور که می دانید مدلینگ دسته بندی های زیادی دارد که در مقاله دسته بندی های مدلینگ می توانید آن ها را مطالعه کنید!

ما تمام تلاش خود را برای پوشش هرچه بیشتر موارد در اینجا انجام خواهیم داد ، اگرچه توجه داشته باشید اگر بخواهید جایگاه بسیار خاصی پیدا کنید حتی ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد.

درآمد دسته بندی های مختلف مدلینگ متفاوت است. این مدل ها در هنگام رویدادها با لباس های طراح ، روی سطح باریک می روند.

شما باید بتوانید خیلی سریع در پشت صحنه عوض شوید (و از اینکه دیگران نظاره گر تغییر شما هستند خجالت نکشید) و برای پوشیدن لباسهای عجیب و غریب ، آشکار یا ناموزون آماده باشید!

شما وسیله ای برای نمایش مد هستید و مربوط به شما نیست و باید پیش از همه چیز به این نکته توجه کنید که درآمد شما دقیقا از همین کار است.

 شما باید پیاده روی محکمی و با صلابتی داشته باشید ، باید قد بلند و لاغر باشید ، و باید متناسب با اندازه نمونه لباس هایی که طراح ایجاد می کند ، باشید.

شغل شما احتمالاً چندین ساعت طول خواهد کشید ، از مو و آرایش گرفته تا تمرین و سپس خود نمایش ، که ممکن است در عرض سی دقیقه یا کمتر به پایان برسد.

برای برخی از مدل ها هر نمایش مبلغ 20 هزار دلار بابت دستمزد یا حقوق پرداخت می شود ، در حالی که بسته به طراح ممکن است به برخی دیگر پرداخت نشود.

مدل های مجلاتی مانند مجله ووگ، هنگامی که صفحات یک مجله مد را باز می کنید ، گسترش مجله را می بینید که برای بیان داستان در مورد لباس یا نمایش روند جدید استفاده می شود.

مدلهای تحریریه برای ورود به این دسته بندی باید خیلی تلاش کنند اما می توانند پول خوبی نیز به جیب بزنند!

هرچند هزینه آنها متفاوت خواهد بود. اگر وضعیت خوبی داشته باشید می توانید حدود 100 دلار در ساعت انتظار داشته باشید.

شروع حقوق و دستمزد مدل ممکن است بسیار پایین تر باشد ، حتی 20 دلار در ساعت ، و شما ممکن است در ابتدا مجبور شوید به صورت رایگان کار کنید تا نمونه کارها یا پرتفولیو خود را بدست آورید.

مدل های تجاری یا تبلیغاتی این نوع مدل سازی با متوسط ​​200 دلار در ساعت می تواند بسیار خوب پرداخت شود.

باز هم ، ممکن است برای مارک های کوچکتر درآمد کمتری کسب کنید ، یا برای کمپین های سراسری درآمد بیشتری داشته باشید.

شما باید در مورد انواع مختلف پرداخت های ارائه شده در بخش های تبلیغاتی ، که می تواند مناطق مختلف ، رسانه های مختلف ، مدت زمان و غیره را پوشش دهد ، اطلاعات کسب کنید.

یک نماینده یا مدل زیرک در حال مذاکره برای خود می تواند یک تبلیغات تبلیغاتی موفق را به مدت طولانی تری که نشان داده می شود ، بپردازد. مدل های کاتالوگ هنگام خرید آنلاین یا از طریق کاتالوگ ، مدل هایی را می بینید که لباس ها را نشان می دهند تا ظاهر آنها را نشان دهند. این کار می تواند بسیار ثابت باشد زیرا شما برای عرضه محصولات جدید مجدداً فراخوانده می شوید و می توانید صدها بار در هفته عکس بگیرید. شما باید مطابق با اندازه های استاندارد باشید ، و معمولاً ظاهر عمومی ترجیح می یابد.

اطلاعات کاملتر را می توانید در وبسایت مرجع آموزش مدلینگ به اسم مدل آکادمی در نوشته درآمد شغل مدلینگ مطالعه کنید!