مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

مای نایس فیس بلاگ | مجله زیبایی

مجله زیبایی مای نایس فیس ارائه کننده مقالات جذابی در حوزه زیبایی صورت

آنچه باید درباره پرکننده های چروک بدانید!

پرکننده های چین و چروک تزریقی می توانند ظاهری جوانتر از کسری از هزینه های سنتی جابجایی به شما نشان دهند. بیشتر آنها توخالی ، خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه هایی که می تواند از 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد پر می کنند.

امروزه هم از مهم ترین و پر طرفدار ترین خدمات زیبایی در کشور میتوان به تزریق ژل و بوتاکس اشاره کرد که به وسیله پر کننده های پوستی یا بطور کلی به وسیله فیلر ها میتوان چین و چروک ها را از بین برد.

پرکننده های چروک تزریقی ، بر خلاف تزریق بوتاکس که باعث شل شدن عضله در زیر چین و چروک می شوند ، خط ، چین و یا ناحیه را با یکی از چندین ماده مختلف پر می کنند. در نتیجه ، نقاط مشکل تقریباً از بین می روند.


از پرکننده های چین و چروک نیز می توان به عنوان "حجم دهنده" استفاده کرد. لب های نازک را پر می کند ، و دست های کوبنده را می لرزاند.


درمان سریع و آسان است. اما همه پرکننده های چین و چروک روند نزولی دارند از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در برخی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد. و گاهی اوقات ، یک تغییر رنگ پوست مایل به قرمز معروف به اثر Tyndall اتفاق می افتد. تغییر رنگ می تواند برای چند ماه دوام داشته باشد ، اما درمان های مختلفی در دسترس است. در موارد بسیار نادر ، در صورت عدم استفاده صحیح از پرکننده های چین و چروک ، سلولهای پوستی ممکن است از بین بروند. همچنین مواردی از نابینایی ، زخم ناشی از ریزش پوست و فلج اعصاب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که دوام بیشتری دارند ، احتمالاً عوارض جانبی ایجاد می کنند.


هر نوع چین و چروک مناسب برای هر نوع چین و چروک نیست. کمترین خطرات و بهترین نتیجه از استفاده صحیح از آن ناشی می شود. به همین دلیل شما باید فقط با آموزش های ویژه و مداوم ، پرکننده هایی را که توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک مجاز انجام می شود ، تزریق کنید.


در اینجا شکلی از پرکننده های چین و چروک موجود ارائه شده است. این شامل ترکیبات اساسی آنها ، نحوه کار آنها ، جوانب مثبت و منفی آنها و بهترین مناطق برای درمان است. پزشک شما می تواند به شما در انتخاب صحیح برای شما کمک کند.



پرکننده های چین و چروک اسید هیالورونیک

محبوب ترین دسته پرکننده های چروک اسید هیالورونیک است. هر نوع با روشی متفاوت با نتایج متفاوت کار می کند.


عوارض جانبی نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. پرکننده ممکن است به صورت برجستگی هایی در زیر پوست ظاهر شود. این مشکلی است که اغلب با گذشت زمان بهبود می یابد.


چه مدت نتایج از چند ماه تا بیش از یک یا دو سال متفاوت است. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق های مکرر ممکن است به تحریک تولید طبیعی کلاژن بدن کمک کند. این به کاهش تعداد خطوط و چین و چروک کمک می کند. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پرکننده کمتری به مرور زمان برای رسیدن به همان نگاه مورد نیاز است.


پرکننده های چین و چروک اسید هیالورونیک شامل موارد زیر است:


تعادل بلوترو

Juvederm Voluma XC

Juvederm XC

Juvederm Ultra XC

Juvederm Volbella XC

Juvederm Ultra

Juvederm Ultra Plus

Juvederm Vollure XC

ابریشم را ترجیح دهید

رستیلان

Restylane-L

Restylane-Lyft

Restylane Silk

Restylane Refyne

Restylane Defyne

پرکننده های چین و چروک مصنوعی

این دسته کوچکتر از پرکننده های چین و چروک شامل مواد آزمایشگاهی می باشد که به هر چیزی که به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، ارتباطی ندارد.


همه پرکننده های این گروه عوارض جانبی مشابهی دارند مانند قرمزی ، تورم یا کبودی در محل تزریق. عوارض جانبی دیگر شامل گره یا برآمدگی زیر پوست است که قابل مشاهده و احساس است و در موارد نادر ممکن است نیاز به عمل جراحی برای از بین بردن باشد.


این مزایا شامل یک اثر ماندگار تر است. و حداقل یک پرکننده پر کردن خطوط و چین های نیمه دائمی را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید ، محصولاتی که اثرات ماندگاری بیشتری دارند ، احتمالاً عوارض جانبی ایجاد می کنند. و در صورت استفاده صحیح از آن ، پرکننده های چین و چروک مصنوعی ممکن است باعث بی نظمی شوند.


پرکننده های چین و چروک مصنوعی شامل موارد زیر است:


بلافیل

تابش

مجسمه سازی

سیلیکون

پرکننده های چین و چروک کلاژن

دانشمندان اولین پرکننده های چین و چروک را از یک فرم خالص کلاژن که اکثر آنها از گاوها استخراج شده بودند ، تهیه کردند. اگرچه خوب کار کرد و یک ظاهر طبیعی را به نمایش گذاشت ، اما نتایج طولانی ماند. بیشتر تزریق های کلاژن در اوایل 1 ماه پس از شروع درمان ، تجزیه می شوند. از آنجا که این پرکننده های چین و چروک از یک منبع حیوانی ساخته شده اند ، آنها همچنین میزان واکنش آلرژیک بالاتری داشتند و از قبل به آزمایش آلرژی احتیاج داشتند.


روش های جدید پردازش کلاژن به کاهش خطرات کمک کرده است. بعلاوه ، اشکال جدیدی از کلاژهای مصنوعی باعث می شود که این تزریق ها برای طیف گسترده تری از مردم ایمن تر و مفیدتر شوند. اگرچه نتایج به اندازه سایر پرکننده های چین و چروک دوام ندارند ، اما بسیاری معتقدند که نتایج طبیعی به نظر می رسند.


عوارض جانبی تزریق کلاژن برخی از خطرهای واکنش آلرژیک (عمدتاً برای افرادی که هنوز از منابع گاو استفاده می کنند) و همچنین کبودی و قرمزی در محل تزریق وجود دارد.


تزریق کلاژن شامل:


کیهاندرم

تکامل

فیبر

زیدرم

Zyplast


پرکننده های چین و چروک اتولوگ

چربی رایج ترین ماده در این دسته است. چربی خود را از نظر جراحی از ران ، باسن یا معده خارج کرده و درمان کرده و سپس تزریق می کنید. شما نیاز به دو روش دارید (یکی برای از بین بردن چربی و دیگری تزریق آن). هر دو روش را می توان در یک بازدید انجام داد. مراحل اضافی تصفیه چربی که در آزمایشگاه انجام می شود می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد. نتایج می تواند نیمه دائمی باشد ، اگرچه ممکن است به شما نیاز به یک سری از تزریق های انجام شده در طول زمان داشته باشد.


تزریق پلاسمای غنی از پلاکت ("لیفت خون آشام") نوع دیگری از پرکننده / ومولایزر چروک اتولوگ است. خون از بازو گرفته می شود ، درمان می شود و سپس به صورت تزریق می شود. اثرات آن می تواند 12 تا 18 ماه به طول انجامد.


خطرات مشابه سایر پرکننده های چین و چروک از جمله کبودی ، قرمزی و تورم در محل تزریق است. از آنجا که پرکننده ها از بدن شما وارد می شوند ، این تزریقات نیازی به تأیید FDA ندارد.


به حداقل رساندن خطرات و افزایش نتایج خوب برای همه پرکننده های چین و چروک

پرکننده های چین و چروک از جمله ایمن ترین روش های آرایشی در حال استفاده هستند. اما مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از عدم اطمینان از معالجه درمانی خود انجام دهید:


اجازه ندهید قیمت راهنمای شما باشد. اگر به شما یک روش پرکننده چین و چروک پیشنهاد می شود که بسیار کمتر از درمان استاندارد هزینه دارد ، احتمالاً برخی از سازش ها یا به مهارت ارائه دهنده یا کیفیت محصول انجام می شود. هرگز با معامله کردن با صورت خود معامله نکنید.

تمام پرکننده های چین و چروک باید در محیط پزشکی با ابزار استریل انجام شود. بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی آنها را انجام می دهد ، در خانه ها ، هتل ها ، استخرها یا استراحتگاه ها انجام نمی شود.

از منابع خارج از مطب پزشک ، پرکننده های چربی تزریقی دریافت نکنید. از چه چیزی به شما تزریق می شود آگاه شوید و از پزشک خود بپرسید که آیا از پرکننده چین و چروک تأیید شده توسط FDA استفاده می شود و آیا مستقیم از سازنده خریداری شده است یا خیر. گزارش هایی در مورد همه چیز از سیلیکون با درجه صنعتی گرفته تا روغن بچه وجود دارد. اگر ارائه دهنده این اطلاعات را به شما ارائه نمی دهد ، اجازه ندهید که این مراحل را انجام دهد.

برای محافظت از پرکننده روزانه از ضد آفتاب استفاده کرده و از محافظت در برابر تغییرات رنگی بعد از التهاب ناشی از سوزن سوزن شدن از تزریق کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد